Pracownia Psychologii Transportu Dariusz Kraśnicki
tel. 601 775 123 skype
Wrocław ul. Kmicica 3, Żernicka 215

Zapisy  do mojego "Prawko" Newslettera

Psychotesty,badania lekarskie i wiele innych!!

We respect your email privacy

Subscriber Counter



Telefon do rejestracji
601 775 123


Rejestracja internetowa

Pracownia Psychologii Transportu Dariusz Kraśnicki

Pracownia Psychologii Transportu
Od Pracownia Psychologii Transportu we Wrocławiu

ulica Kmicica 3
54-510 Żernicka 215
tel 693 775 123
faks 71 353 92 75,
71 349 38 69,
skype: dariusz.krasnicki2

 

Prawo jazdy 2010 kryzys

  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.
  • : Function ereg() is deprecated in /home/KONTA/WWW/CLASSIC/m/mm/_public_html/platyna/includes/file.inc on line 645.

W szkołach jazdy na początku 2010 r. liczba Kursantów niestety maleje. Prawo jazdy 2010 to niestety dalszy kryzys na tym rynku.

 Kilka lat temu zapowiedzi podwyżek cen, zmian zasad egzaminowania czy przepisów generowały tłumy, które masowo zapisywały się na kursy. Pod koniec 2009 roku, pomimo zapowiedzianej podwyżki VAT na szkolenie,  efekt był odwrotny.

  •  Liczba kursantów zmalała, a w ślad poszły znaczne obniżki cen
  • Dotyczą one zarówno kategorii B jak i C czy D.

Powróciło wielu Polaków z Wielkiej Brytanii czy innych krajów Europy Zachodniej, którzy kiedyś przylatywali na kursy na ciężarówki czy autobusy, korzystając z tanich linii lotniczych. Kursy w Polsce były zdecydowanie tańsze od tych w Anglii czy Irlandii.

  • Trzyma się jeszcze jakoś kategoria A na motory. Zapowiedź wieku 24 lat dla tej kategorii mobilizuje szczególnie młodych ludzi, ale także daje do myślenia starszym, jeżdżącym bez prawka na motocykl. 
  • Chodzi po prostu o odpowiedzialność karną w razie wypadku czy innego zdarzenia drogowego.

Niestety motocykle to sprawa sezonowa, a wprowadzenie wieku 24 lat na kat A może wykończyć ten segment rynku.

Kursy dotowane przez Unię Europejską to niestety margines rynku. Kobiety na autobusach czy ciężarówkach to ciągle sprawa egzotyczna. Badałem w 2010 roku już kilkadziesiąt takich osób dla projektów  unijnych i uważam, że jest to marnotrawstwo naszych pieniędzy.

  • Panie były bardziej zainteresowane kateringiem czy kieszonkowym, płaconym za szkolenie niż punktualnym przyjściem na badania lekarskie i psychologiczne.  W sumie to prawda, że bezrobotni mają najmniej czasu i są bardzo zajęci. Wątpię, czy poza kilkoma zmotywowanymi osobami, któraś zostanie prawdziwym kierową autobusu.
  • Podejście mentalne jak za Komuny - w końcu mi się wszystko należy !! Z tego co wiem zdawalność pierwszorazowa tej grupy na Prawo jazdy 2010 również słaba.
Demografia powoduje spadek liczby kandydatów na prawo jazdy w 2010 r. Kryzys raczej się będzie przeciągał.

Podziel się:

» Ustawa

Dodaj nową odpowiedź

Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
Więcej informacji na temat formatowania